Regulamin wynajmu i rezerwacji apartamentów
§1
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu apartamentów oferowanych na stronie: www.marinajastrzebiagora.pl. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
- Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu apartamentu między: Altosun Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa (zwana dalej „Altosun”), ul. Władysława Reymonta 16, 80-290 Gdańsk, a Klientem na warunkach określonych w Regulaminie i cenniku.
- Osobą wynajmującą apartament może być jedynie osoba posiadająca ukończone 18 lat i posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
§2
Umowa najmu
- Umowa zawarta pomiędzy Altosun, a Klientem obejmuje tylko i wyłącznie najem apartamentu . Dojazd, wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leżą wyłącznie w gestii Klienta. Basen i place zabaw to dodatkowa atrakcja nie wliczona w cenę, ale z możliwością korzystania bezpłatnie dla klientów Marina Jastrzębia Góra Apartamenty.
- W cenę najmu wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda).
- Poza opłatą za wynajem, pobierana jest opłata miejscowe (tzw. klimatyczne) płatna gotówką na miejscu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi stawkami.
- Altosun nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ponad te, które zostały wskazane na stronie internetowej oraz w niniejszym Regulaminie. Wszystkie apartamenty są umeblowane i posiadają aneksy kuchenne.
§3
Rezerwacja
- Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod nr 668-666-444 lub wysyłając e-mail na adres: wynajem@marinajastrzebiagora.pl oraz osobiście w biurze, na terenie obiektu przy ulicy Rozewska 36, 84-104 Jastrzębia Góra
- Rezerwacja najmu apartamentu wymaga wpłacenia w przeciągu 12 godzin od momentu jej potwierdzenia 50% opłaty za najem apartamentu za cały zarezerwowany pobyt, co stanowi kaucję rezerwacyjną (zadatek). Niedokonanie tej wpłaty spowoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Dodatkowo w przypadku dokonania rezerwacji telefonicznie, zobowiązany jest do jej potwierdzenie drogą mailową, najpóźniej w ciągu 12 godzin.
- Cena za najem apartamentu przez cały okres pobytu Klienta jest stała, zgodnie z warunkami rezerwacji i nie ulega zmianie również w przypadku skrócenia pobytu z przyczyn zależnych od Klienta.
- W niektórych przypadkach wartość kaucji rezerwacyjnej (zadatku) może wynosić 100% wartości opłaty za najem apartamentu. W szczególności Altosun zastrzega sobie taką możliwość w przypadku rezerwacji ostatniego dostępnego apartamentu lub w przypadku pobytu krótszego niż 2 dni.
- W celu dokonania rezerwacji należy podać:
– datę planowanego przyjazdu oraz długość pobytu;
– planowaną godzinę przyjazdu;
– liczbę osób w apartamencie (osoby dorosłe oraz dzieci, podając ich wiek dzieci);
– imię i nazwisko osoby rezerwującej;
– numer telefonu;
– adres e-mail;
– dane do faktury, jeśli będzie wymagana;
7. Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji, do klienta zostaje przesłane potwierdzenie dokonania rezerwacji wraz z danymi do wpłaty kaucji rezerwacyjnej (zadatku) w wysokości 50% opłaty za najem apartamentu za cały zarezerwowany okres pobyt, z zastrzeżeniem ust. 5 niniejszego paragrafu. Dokonanie tej opłaty stanowi gwarancje rezerwacji pobytu. Kaucja rezerwacyjna (zadatek) jest bezzwrotna zgodnie z §5 niniejszego regulaminu.
§4
Gwarancja rezerwacji:
- Zapłata kaucji rezerwacyjnej, zgodnie z § 3 Regulaminu, stanowi wyłączną podstawę do dokonania rezerwacji najmu apartamentu przez Altosun
- Rezerwacja niepotwierdzona wpłatą kaucji rezerwacyjnej w ciągu 12h, zostaje automatycznie anulowana przez hotelowy system rezerwacji.
§5
Warunki anulacji
- Zarezerwowany termin i okres najmu apartamentu jest wiążący dla obu stron.
- W przypadku skrócenia pobytu przez Klienta Altosun nie zwraca wpłaconych środków.
- W przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od Altosun, opłaty za niewykorzystany pobyt nie podlegają zwrotowi.
- Po dokonaniu rezerwacji bezpłatna zmiana lub anulacja zarezerwowanego najmu apartamentu nie jest możliwa.
§6
Zmiana ceny
Cena ustalona przy rezerwacji nie ulega zmianie, bez względu na jakiekolwiek okoliczności.
Z poważaniem,
Altosun Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Regulamin pobytu w Marina Jastrzębia Góra Apartamentach
§1
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa warunki korzystania i pobytu w apartamentach wynajmowanych od Altosun Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa (zwana dalej „Altosun”), ul. Władysława Reymonta 16, 80-290 Gdańsk.
- Dokonanie rezerwacji apartamentu jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
- Definicje:
Obiekt – zespół budynków położony w Jastrzębiej Górze przy ul. Rozewska 36 zwany również „Marina Jastrzębia Góra Apartamenty”, w których znajdują się apartamenty należące lub operowane przez Altosun, a także pozostałe apartamenty nie zarządzane przez Altosun oraz basen, bawialnia oraz inne części tych budynków, a także znajdujące się obok tych budynków plac zabaw, siłownia, parking i ciągi komunikacyjne, zarządzane łącznie przez wspólnotę mieszkaniową.
Klient – osoba wynajmująca apartament należący lub oferowany przez Altosun.
Gość – Klient oraz osoby, które przebywają wraz z Klientem w wynajmowanym przez niego apartamencie, zgodnie z dokonaną rezerwacją apartamentu.
Atrakcje – zniżki na sporty wodne, rowery –w zależności od dostępności, animacje w wybranych terminach–potwierdzone mailowo.
§2
Okres najmu apartamentu
- Zarezerwowany apartament jest dostępny dla Klienta najwcześniej od godziny 16:00 pierwszego dnia zarezerwowanego okresu najmu apartamentu do godziny 10:00 ostatniego dnia zarezerwowanego okresu najmu apartamentu.
- W przypadku niestawienia się klienta w obiekcie w dniu przyjazdu i opłacenie całości pobytu w tym dniu, rezerwacja zostaje anulowana, a zadatek pozostaje u operatora.
- Wcześniejszy przyjazd, w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów, jest możliwy wyłącznie w przypadku wcześniejszego uzgodnienia tego z biurem pod nr tel. 668-666-444.
- Późniejszy wyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów, musi być uzgodniony z pracownikiem recepcji i potwierdzony mailem za dodatkową opłatą:
• Przedłużenie okresu najmu do 12:00 ostatniego dnia zarezerwowanego pobytu – opłata w wysokości 100 PLN
§3
Meldowanie i zasady odbioru kluczy
- Procedura zameldowania wymaga okazania przez Klienta ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz podania numeru karty kredytowej i daty jej daty ważności.
- Na okres najmu apartamentu, najpóźniej w dniu przyjazdu Klienta, pobierana jest od Klienta kaucja, jako zabezpieczenie za powierzony, w pełni wyposażony apartament.
- Kaucja pobierana jest tylko gotówką.
- Wysokość kaucji wynosi od 300 do 1000 PLN, w zależności od wielkości apartamentu.
- Kaucja gotówką, zostaje zwrócona po zakończeniu pobytu, z zastrzeżeniem §8 niniejszego Regulaminu.
Stawki kaucji:
– pokoje i apartament 1 pokojowy (2 osoby) – 300zł
– apartament 1 pokojowy (3 osoby) – 500zł
– apartament 2 pokojowy (4 osoby) – 500 zł
– apartament 3 pokojowy (6 osób) – 700 zł
- Altosun zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:
• nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu,
• odmawia złożenia depozytu gotówkowego, bądź odmawia podania nr karty i daty jej ważności jako zabezpieczenie,
• znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających lub też w takim stanie są inni Goście,
• podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin lub inne Regulaminy obowiązujące na terenie Obiektu.
- W przypadku przyjazdu większej liczby Gości do zarezerwowanego apartamentu, niż ta, która była zgłoszona przy dokonywaniu rezerwacji, lub w liczbie przekraczającej pojemność zarezerwowanego apartamentu, okoliczność taka uznawana będzie za złamanie warunków Regulaminu Rezerwacji i skutkować będzie jej anulowaniem oraz utratą wcześniej wpłaconych środków przez Klienta.
- Godziny otwarcia biura – Marina Jastrzębia Góra Apartamenty, ul. Rozewska 36, 84-104 Jastrzębia Góra: codziennie w godz. : 09:00 – 11:00, 16:00 – 19:00
- Przyjazd późniejszy, poza godzinami pracy biura, jest możliwy za zgodą pracownika Altosun, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod nr tel. 668-666-444, dokonanym przed godz. 16:00 dnia planowanego rozpoczęcia najmu apartamentu i wiąże się z dodatkową opłatą , zgodnie z poniższym cennikiem:
Przyjazd:
16:00-20:00 Bezpłatnie
20:00-22:00 Opłata 100 PLN
po 20:00- Opłata 200 PLN
Wyjazd:
9:00-10:00 Bezpłatnie
5. Klient przed rozpoczęciem najmu apartamentu zobowiązany jest dokonać formalności meldunkowych i odebrać klucze do apartamentu. Czynności te dokonywane są w godzinach pracy biura, z zasłanianiem ust i nosa.
6. Wydanie kluczy do apartamentu nastąpi po uiszczeniu opłaty za cały zarezerwowany okres najmu apartamentu, z uwzględnieniem wcześniej wpłaconej kaucji rezerwacyjnej (zadatku).
§4
Parkowanie pojazdów
- Do każdego apartamentu dedykowane jest wyłącznie jedno miejsce postojowe na otwartym niestrzeżonym parkingu, w miarę dostępności. Nie ma możliwości rezerwacji miejsca parkingowego.
§5
Zabezpieczenie obiektu
- Parking ma charakter otwarty, nie jest strzeżony, ani też monitorowany.
- Ochrona, jeśli jest w danym czasie w Obiekcie, nie sprawuje pieczy i nie odpowiada za pojazdy oraz inne rzeczy (rowery, wózki itp.) Gości znajdujące się na terenie Obiektu, w tym w apartamentach.
- Altosun nie jest zobowiązane do zamykania bramy wjazdowej na teren Obiektu, również w porze nocnej.
- Zewnętrzne oświetlenie Obiektu wyłączane jest w godzinach regulowanych ustaleniami wspólnoty mieszkaniowej, najczęściej do godziny 23.00
- Za osoby niepełnoletni odpowiadają ich opiekunowie pod których opieką pozostają przez cały okres pobytu w Obiekcie.
- Części rekreacyjne Obiektu tj. basen, place zabaw nie są strzeżone i osoby niepełnoletnie mogą na nich przebywać wyłącznie pod opieką dorosłych opiekunów.
- Altosun nie ponosi odpowiedzialności za mienie pozostawione na terenie Obiektu, w tym w apartamencie, w związku z tym Goście nie powinni pozostawiać bez opieki wartościowych przedmiotów.
§6
Wymeldowanie i zdanie kluczy
- Zdanie klucza po zakończeniu najmu apartamentu odbywa się w biurze Apartamenty Marina Jastarnia w dniu wyjazdu w godzinach od 9:00 – 10:00.
- Apartamenty po wyjeździe są sprawdzane przez personel obiektu, w przypadku stwierdzenia usterek, zniszczeń bądź strat w wyposażeniu apartamentu, goście za powstałe szkody bądź straty w wyposażeniu zostaną dodatkowo obciążeni.
- Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy mienie znajdujące się w Obiekcie zobowiązany jest do naprawienia szkody na zasadach ogólnych, zgodnie z kodeksem cywilnym.
- Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez obsługę, będą dochodzone na drodze sądowej, w przypadku braku możliwości ich wyegzekwowania polubownie.
- W przypadku zgubienia kluczy, karty magnetycznej (tzw. zegarka) do Obiektu Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 200 PLN.
§7
Cisza nocna
- Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00.
- W przypadku zgłoszonego zakłócenia spokoju Altosun ma prawo nałożyć na Gości karę pieniężną w wysokości 500 PLN doliczając ją do rachunku Klienta, niezależnie od tego, czy zakłócenia dokonał Klient, czy też przebywający z nim Goście.
§8
Odpowiedzialność za apartament
- Altosun zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji w tylko formie gotówkowej na co wystawiane jest odpowiednie pokwitowanie przekazane klientowi w wysokości od 300-1000 PLN, zgodnie z §3 niniejszego Regulaminu, jako zabezpieczenie ewentualnych roszczeń z tytułu zniszczeń podczas pobytu.
- Kwoty zniszczeń wyceniane są na podstawie bieżących cen produktów i usług (mogą zostać ustalone na podstawie cen wykazanych w internecie na dany moment).
- Przybliżony cennik dostępny jest w recepcji obiektu.
- Kaucja jest zwracana Klientowi w dniu wyjazdu w pełnej kwocie tylko w gotówce po oddaniu pokwitowania zwrotu kaucji, jeśli w apartamencie lub w Obiekcie nie wyrządzono szkód, w innym wypadku kaucja jest zwracana po potrąceniu kosztów niezbędnych do usunięcia powstałych szkód.
- Klient odpowiada za wszystkie szkody wyrządzone przez Gości przebywających w wynajmowanym apartamencie.
§9
Warunki korzystania z apartamentu
- Goście zobowiązani są do wyrzucenia śmieci przed opuszczeniem apartamentu, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe apartamentu.
- Przy każdorazowym wyjściu z apartamentu Goście zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć drzwi wyjściowe na wszystkie zamki, do których otrzymali klucze.
- Goście mają obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych.
- Z uwagi na ochronę przeciwpożarową Goście nie mogą używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: ładowarkami do telefonów komórkowych, komputerów przenośnych i innych urządzeń mobilnych, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez Gości kończących pobyt zostaną odesłane na koszt Klienta kurierem, na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji Altosun przechowa przedmioty przez okres 7 dni, a następnie wyrzuci je lub przekaże je na cele charytatywne.
- Goście zobowiązani są do utrzymywania apartamentu w stanie, w jakim znajdował się on z chwilą rozpoczęcia pobytu.
§10
Zakaz palenia
- W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
- Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 500 PLN, doliczana do rachunku Klienta¸ niezależnie od tego, czy zakaz został złamany przez Klienta, czy też przebywających z nim Gości.
§11
Zmiana cen
Altosun nie jest zobligowane do obniżenia opłaty za najem zarezerwowanego już apartamentu, nawet w sytuacji, gdy w okresie na jaki Klient zarezerwował apartament.
Altosun oferuje najem podobnych apartamentów w niższej cenie, niż cena jaka została wskazana Klientowi podczas jego rezerwacji.
§12
Zwierzęta domowe
- Bez wcześniejszej akceptacji Altosun Goście nie mogą trzymać zwierząt w apartamentach.
- Obiekt nie przyjmuje zwierząt jednak w szczególnym przypadku po uprzednio otrzymanej pisemnej zgodzie na pobyt zwierzęcia w apartamencie, Klient zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty w wysokości 200 PLN za cały okres najmu apartamentu.
§14
Sytuacje wyjątkowe / Siły wyższe
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Altosun, rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi apartamentu zastępczego, zmiany terminu rezerwacji, zmiany obiektu o podobnym standardzie lub dokonania anulacji rezerwacji (tylko w przypadku, gdy Altosun nie będzie w stanie dokonać zmiany w terminie rezerwacji lub zapewnić obiektu o podobnym standardzie). Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gości lub ich majątku, z powodów niezależnych od Altosun, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone, jeśli inne rozwiązania nie wejdą w życie (zmiana terminu rezerwacji, zastępczy apartament lub zmiana obiektu o podobnym standardzie).
- W przypadku odwołania rezerwacji przez Altosun, z przyczyn niezależnych od niej „np Covid 19 w obiekcie”, Altosun zobowiązuje się do dokonania zwrotu kaucji rezerwacyjnej (zadatku), ale nie jest zobowiązana do zapłaty jakichkolwiek kar, odszkodowań, itp.
§15
Awarie
- Altosun zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w apartamencie bez zbędnej zwłoki 72 h, chyba, że charakter usterki wymaga dłuższego czasu jej naprawy.
- Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Altosun, (dostawa mediów, w tym TV oraz Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie), brak dostępu basenu, placów zabaw lub brak atrakcji nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub najmu apartamentu i tym samym nie jest podstawą do obniżenia lub zwrotu opłaty za najem lub kaucji rezerwacyjnej (zadatku).
§16
Rozstrzyganie sporów
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Altosun, a Klientem lub Gościem jest prawo polskie.
- Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Altosun.
§17
Postanowienia końcowe
- Liczba Gości w apartamencie nie może być większa od podanej w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby spółka ma prawo pobrać opłatę za każdą dodatkową osobę w wysokości 150 PLN lub rozwiązać umowę najmu apartamentu ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu wniesionej kaucji rezerwacyjnej (zadatku).
- Wszystkie dodatkowe usługi/produkty oferowane w obiekcie są dodatkowo płatne.
- Altosun nie świadczy usług codziennego sprzątania apartamentów, wymiany pościeli oraz ręczników, a także nie wyposaża apartamenty w dodatkowe sprzęty poza tymi, które znajdują się w apartamencie w momencie wydania go Klientowi.
- Osoby nie będące Gośćmi, w rozumieniu niniejszego Regulaminu nie mają wstępu na teren obiektu, w tym nie mogą korzystać z basenu, placu zabaw wewnętrznego, placu zabaw wewnętrznego, siłowni itp.
Z poważaniem,
Altosun Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa